Vilniaus Jeruzalės progimnazija

Specialusis pedagogas

Pagalbą teikiančio specialisto (logopedo, specialiojo pedagogo) tiesioginio darbo funkcijos:

  • įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:

 identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį; 

  • atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų  pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį; 
  • nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti,  aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokiniu, mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, mokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir  pažangą;
  • dalyvauti atliekant mokinio ugdymosi poreikių įvertinimą, supažindinti mokinį ir jo tėvus (globėjus, rūpintojus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu mokykloje, identifikuoti ir suderinti lūkesčius pagalbai;
  •  teikti pagalbą:
  • atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse;
  • padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
  • prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones (informacinių-komunikacinių technologijų, kompensacinės ugdymosi technikos, skaitmenines, augmentinės ir alternatyviosios komunikacijos priemones), padedančias lavinti mokinių nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese;
  • dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti klasės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų.

Pagalbą teikiančio specialisto (logopedo, specialiojo pedagogo) netiesioginio darbo funkcijos:

  • nustatyti pagalbos poreikį, planuoti ir rengtis pratyboms:
  • išanalizuoti mokinio ugdymosi poreikių vertinimo duomenis ir mokinio SUP vertinimo išvadas ir numatyti ugdymosi sunkumus padedančias įveikti strategijas, pagal kompetenciją kartu su mokytoju parinkti tinkamus mokiniui ugdymo metodus, kompensacines priemones ir (ar) technologijas, padedančias mokiniams, turintiems SUP, ugdytis, supažindinti su jomis mokytojus, mokytojo padėjėjus dėl jų taikymo, inicijuoti naujų pagalbos ir ugdymo metodų bei ugdymo organizavimo strategijų paiešką;

planuoti savo teikiamos pagalbos intensyvumą, turinį ir numatyti pagalbos būdus;

  • stebėti, rinkti ir vertinti duomenis apie pagalbos veiksmingumą, ugdymosi sunkumų priežastis;
  •  kolegialiai inicijuoti mokyklos aplinkos pritaikymą SUP turintiems mokiniams, teikti rekomendacijas mokyklos vadovui ir (ar) VGK dėl ugdymo aplinkų pritaikymo;
  • suderinti pagalbos ir teikiamų rekomendacijų mokytojams dėl ugdymo pritaikymo turinį ir tikslus, siekti jų dermės ir ugdymo veiksmingumo didinimo, ieškoti sprendimų, įgalinančių mokinį ugdytis;
  • bendradarbiauti ir dirbti komandoje:
  • konsultuoti ir prireikus teikti metodinę pagalbą mokytojams, kitiems mokykloje dirbantiems švietimo pagalbos specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko pažinimo, ugdymosi sunkumų, SUP turinčių mokinių ugdymo ir (ar) pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauti formuojant mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius;
  • pristatyti VGK ir (ar) pedagoginės psichologinės tarnybos  išvadas ir rekomendacijas mokytojams, konsultuoti dėl ugdymo turinio pritaikymo ar individualizavimo, prireikus kreiptis į VGK dėl pagalbos teikimo arba mokinio SUP įvertinimo ar pakartotinio vertinimo reikmės, kaip įmanoma labiau į šiuos procesus įtraukti tėvus (globėjus, rūpintojus);
  • kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui pagalbos dalį, prireikus koordinuoti jo vykdymą;
  • dalintis savo žiniomis ir keistis informacija su kitais ugdymo proceso mokykloje dalyviais, siekiant sėkmingos mokinių, turinčių SUP, įtraukties į ugdymą;
  • teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl pagalbos kokybės ir jos prieinamumo didinimo;
  • dalyvauti VGK veikloje; kokybiškai ir korektiškai atlikti savo darbą:
  •  tvarkyti ir pildyti mokyklos nustatyta tvarka pagalbai teikti reikalingus dokumentus;
  • skleisti ir diegti inovatyvias pagalbos teikimo praktikas ir mokslo naujoves;
  •  vykdyti profesinės veiklos savistabą, reflektuoti savo patirtį, profesinę veiklą ir identifikuoti profesinio tobulėjimo poreikius;
  • rūpintis savo kompetencijomis, dalyvauti kompetencijų tobulinimo veikloje;
  • laikytis darbo etikos kodekso;
  • korektiškai interpretuoti stebėjimo ir kitus turimus duomenis, siekiant pagalbos teikimo veiksmingumo.

Specialiosiomis pedagogėmis progimnazijoje dirba

Vaida Matijošienė Specialioji pedagogė 1-5 klasių

304 kabinetas

Darbo laikas

Savaitės diena

   Tiesioginis darbo

             laikas

 

Pietų pertrauka

 

Netiesioginis darbo laikas

 

Pirmadienis

 

8.55-12.55

12.55-13.25

8.00-8.55,

13.25-15.35

Antradienis

 

         8.55-12.55

12.55-13.25

8.00-8.55,

13.25-15.35

Trečiadienis

 

        8.55-12.55

12.55-13.25

8.00-8.55,

13.25-16.15

Ketvirtadienis

8.55-12.25

10.40-11.10

8.00-8.55,

13.25-17.35

Penktadienis

 

8.55-12.25

10.40-11.10

8.00-8.55,

13.25-15.20

Kontaktai Mobilusis +370 629 18445

El. paštas Rašyti

Jūratė Margelienė Specialioji pedagogė 6-8 klasių

Darbo laikas

Savaitės diena

Tiesioginis darbo

       laikas

 

Pietų pertrauka

 

Netiesioginis darbo laikas

 

 

Pirmadienis

 

8.00-15.00

11.45-12.15

15.00-19.00

Trečiadienis

 

 

8.00-12.00

 

12.00-12.30

15.00-19.00

Ketvirtadienis

 

8.00-15.00

 

11.45-12.15

 

15.00-19.00

 

Penktadienis

 

-

-

8.00-14.00

 

Kontaktai Telefonas +37061685782

El. paštas Rašyti

Lina Vorienė Specialioji pedagogė 3-7 klasių

Darbo laikas

Savaitės diena

Tiesioginis darbo

       laikas

 

Pietų pertrauka

 

Netiesioginis darbo laikas

 

Pirmadienis

 

-

-

8.00-10.00

Antradienis

 

8.00-11.47

 

11.47-12.12

14.00-16.15

Trečiadienis

 

12.05-14.05

 

-

14.05-16.05

 

Ketvirtadienis

 

 

 

8.00-12.32

 

Penktadienis

 

8.00-13.30

 

11.45-12.15

-

 

Kontaktai Telefonas tel. +37062207811

El. paštas lina.voriene@vjp.lt
El. paštas Rašyti

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 9.55 – 10.40
  • 4. 11.00 – 11.45
  • 5. 12.05 – 12.50
  • 6. 13.00 – 13.45
  • 7. 13.55 – 14.40
  • 8. 14.50 – 15.35