Progimnazijos psichologo tiesioginio darbo funkcijos:
- atlikti mokinio Pagalbos ir (ar) ugdymosi poreikių vertinimą:
1. atlikti psichologinį mokinio vertinimą, nustatyti mokinio asmenybės ir ugdymosi galias, sunkumus ir problemas, susijusias su ugdymo(si) kontekstu;
2. dalyvauti vykdant pirminį ugdymosi poreikių įvertinimą ir (ar) teikti reikalingą informaciją dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo;
- konsultuoti Pagalbos gavėjus ir jų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir (ar) vesti jiems užsiėmimus:
1. numatyti tiesioginio poveikio būdus mokiniui, turinčiam psichologinių ir (ar) ugdymosi problemų
(taip pat ir smurtą patyrusiam bei smurtavusiam), ir taikyti psichologinio konsultavimo technikas;
2. konsultuoti mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus) dėl mokinio psichologinių ir (ar) ugdymosi problemų, teikti jiems rekomendacijas;
3. šviesti mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos, mokinių psichologinių problemų prevencijos klausimais;
- vykdyti krizių intervenciją ir postvenciją, kartu su pedagoginių psichologinių tarnybų specialistais teikti
Pagalbą mokiniams, siekiant veiksmingesnio mokinio grįžimo į jam įprastą gyvenimo, funkcionavimo lygį.
Progimnazijos psichologo netiesioginio darbo funkcijos:
- bendradarbiauti dėl psichologinių problemų prevencijos įgyvendinimo mokykloje su už prevencinę veiklą mokykloje atsakingais darbuotojais, kitais švietimo pagalbos specialistais bei kitomis psichologinių problemų prevenciją vykdančiomis įstaigomis bei organizacijomis:
1. padėti mokyklos vadovui įvertinti psichologinių problemų prevencijos poreikį atliekant mokyklos bendruomenės grupių tyrimą;
2. padėti rengti prevencines priemones, parinkti ir mokyklos vadovui pasiūlyti prevencines programas,
kurios gali būti įgyvendinamos mokykloje identifikavus psichologines problemas ir priėmus sprendimus;
3. bendradarbiauti dėl prevencinių priemonių ir prevencinių programų, susijusių su psichikos sveikata, įgyvendinimo mokykloje;
- bendradarbiauti, šviesti, teikti rekomendacijas dėl mokinių psichologinių ir (ar) ugdymosi problemų
mokyklos mokytojams ir kitiems su mokinio ugdymu ir (ar) švietimo pagalba susijusiems asmenims mokykloje ir / ar už mokyklos ribų;
- teikti ir gauti informaciją apie mokinius, turinčius psichologinių, asmenybės ir (ar) ugdymo problemų, suinteresuotiems asmenims / iš suinteresuotų asmenų ar sveikatos priežiūros įstaigoms bei kitoms institucijoms / iš šių institucijų teisės aktų nustatyta tvarka;
- dalyvauti mokyklai atliekant aktualius tyrimus;
- dalyvauti mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, kitose darbo grupėse, susijusiose su psichologo funkcijomis;
- tobulinti profesines kompetencijas, reikalingas mokyklos psichologo funkcijoms atlikti;
- tvarkyti ir pildyti mokyklos nustatyta tvarka Pagalbos gavėjų žurnalą;
- pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti
individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį;
- rinkti, analizuoti ir profesiniais tikslais naudoti informaciją, reikalingą Pagalbai mokiniams teikti;
- dalyvauti formuojant teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius;
- vykdyti kitus mokyklos vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su mokyklos psichologo veikla.
Kontaktai:
Kreiptis į psichologą gali pats mokinys (vaikas), mokinio (vaiko) tėvai (teisėti vaiko atstovai), mokytojai ar klasės vadovai.
Konsultacijų laiką būtina suderinti telefonu ar per el. dienyną TAMO.
Nurodytu telefono numeriu skambinti darbo dienomis 8 – 17 val. Neatsiliepus į jūsų skambutį, psichologės
jums perskambins. Į el. dienyne TAMO gautas žinutes psichologės atsako per 2 d. d. nuo perskaitymo laiko.
Psichologėmis progimnazijoje dirba
1-4-ų klasių psichologė
Darbo laikas
|
Savaitės diena |
Tiesioginis darbo laikas
|
Pietų pertrauka |
Netiesioginis darbo laikas
|
|
Pirmadienis
|
9.55-15.00 | 15.00-15.30 | 15.30-18.30 |
|
Antradienis
|
- | 14.30-15.00 | 11.50-18.00 |
|
Trečiadienis |
8.00-14.30
|
11.45-12.15 |
17.00-18.00 |
|
Ketvirtadienis
|
8.55-15.21 |
11.45-12.15 |
7.55-8.55 |
|
Penktadienis |
9.55-14.30
|
14.30-15.00 |
15.00-18.14 |
Kontaktai
Telefonas +37061517596
5-8-ų klasių psichologė
Darbo laikas
|
Savaitės diena |
Tiesioginis darbo laikas
|
Pietų pertrauka |
Netiesioginis darbo laikas
|
|
Pirmadienis
|
8.00-14.06 |
11.45-12.15 |
14.06-18.06 |
|
Antradienis
|
8.55-14.30 |
11.45-12.15 |
14.30-19.00 |
|
Trečiadienis |
8.55-14.30
|
11.45-12.15 |
14.30-19.00 |
|
Ketvirtadienis |
8.55-15.15 |
11.45-12.15 |
15.15-16.39
|
Kontaktai
Telefonas +37061694869
Dokumentai
Psichologo pranešimai
