icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

Interneto svetainės turinys dar kuriamas. Atsiprašome už galimus laikinus neatitikimus.

Įtraukusis ugdymas

  • Paskelbta: 2024-11-15
  • Kategorija: Renginiai

Siekiant sėkmingos kiekvieno vaiko įtraukties, per mokinių rudens atostogas progimnazijoje vyko mokymai, kuriuos organizavo Vaiko gerovės komisija.

Mokymai ,,Sensorinio kambario panaudojimas“ buvo skirti pradinių klasių mokytojams ir mokinio padėjėjams. Juose logopedės Asta Miškinienė ir specialioji pedagogė Vaida Matijošienė supažindino mokytojus su sensorinės integracijos sutrikimų rūšimis, jų tipais. Buvo pristatytos sensorinių pertraukų taikymo vaikų ugdyme svarba ir galimybės. Mokytojai supažindinti su įkurto sensorinio kambario taisyklėmis ir priemonėmis, jų panaudojimu.

Progimnazijos pagalbos mokiniui specialistai vedė mokymus ,,Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių vertinimas ir ugdymo pritaikymas atnaujintų dokumentų kontekste“. Visi dalyvavę mokytojai buvo supažindinti su naujovėmis, susijusiomis su specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių vertinimu ir ugdymu. Buvo pateiktas algoritmas kada ir kaip  atliekamas pirminis ugdymosi poreikių vertinimas, kaip teikiama vaikui pagalba, kad būtų įveikti ugdymosi sunkumai. Mokytojai dirbo grupėse ir pristatė savo įžvalgas.

Vilniaus Jeruzalės progimnazijos mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai ieško geriausių galimybių vaikams kartu augti ir mokytis stiprinant ir skleidžiant kiekvieno galias.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas